WBI
 
 
FacebookLinkedin
Home  :  Podpora

Podpora

Pokud se chystáte k rozvoji vašeho podnikání využít naší služby NAV Online, budete potřebovat záruku vysokého výkonu, dostupnosti a zabezpečení. Pro zajištění vaší důvěry v naše řešení NAV Online, jsme učinili významné investice do procesů, zdrojů a technologií společně s naším partnerem, společností Cloud4com.

Naše závazky v oblasti podpory vůči našim zákazníkům, jsou následující:

  • Technická podpora od 8 do 17 hodin v pracovní dny. Maximální doba na odpověď činí 4 hodiny.
  • Pět servisní zásahů za měsíc zdarma.
  • On-line školení zdarma.
  • Realizace, správa a řízení našich služeb je navrženo v souladu s ITIL procesy a doporučeními.
  • Provozní tým, který monitoruje a řídí systém 24x7x365.
  • Garantovaná 99,5% a vyšší dostupnosti systému.
  • Vysoká dostupnost / failover schopnosti.
  • Zálohy dat probíhají denně a jsou ukládány 30 dnů nazpět.
  • Pro zajištění bezpečnosti přístupu využíváme zabezpečenou komunikaci Secure Socket Layer (SSL)

Dále mají zákazníci také přístup k webu výrobce Microsoft Dynamics CustomerSource. Microsoft Dynamics CustomerSource je informacemi nabité, heslem chráněné místo pro zákazníky, kteří používají produkty Microsoft Dynamics, včetně on-line znalostní databázi, dokumentaci k produktu a dalších informací.

 

EU